torsdag natt

Lååång dag.
Jobbet var tröttsamt och hektiskt idag, ändå gick tiden riktigt långsamt. Och när klockan äntligen var 21 så frågade chefen om jag inte kunde jobba över en timme och jag kunde klart inte säga nej. Typiskt mig, och jag som planerat att baka bröd ikväll. Attans!
Kom till lägenheten runt elva, och då kom Louise över. Kallade även hit Billy och Jang så vi fyra satt och drack kaffe och pratade skit ända till klockan var över tolv. Trevligt trevligt!
Imorgon ska jag försöka komma upp i vettig tid så att jag hinner packa upp, dammsuga, torka golven, tvätta kläder och handla innan jag ska jobba vid klockan 13. Hur fan det ska gå vet jag faktiskt inte. :S har riktigt svårt för att komma upp om morgnarna nu för tiden.
Men nu ska jag somna till en film.
puss & godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0