now i'm breaking up with god

Ibland behöver man lätta på hjärtat, släppa ut sina problem. Sin ångest. So here we goooo:
  • Idag när jag cyklade till jobbet så regnade det, mitt hår blev lockigt och jag mådde dåligt inombords och kände mig ful och värdelös. Jobbigt.
  • Jag är jättekissnödig i skrivande stund, men jag sitter så bekvämt i min stol och orkar verkligen inte resa mig, än mindre ta av mina byxor och sätta mig på en kall toalettsits. Jobbigt.
  • Jag borde duscha. Orkar inte. Jobbigt.
  • Jag måste stiga upp senast klockan 09.00 imorgon(!!!!!) Jobbigt.
  • Måste tvätta mina kläder. Alla dessa måsten går mig på nerverna. Jobbigt.
  • Har en ganska irriterande låt på hjärnan, hjälp. Orkar inte. Jobbigt.
  • Kan inte bestämma mig för vad jag ska ha för bakgrundsbild på mobilen, fan. Jobbigt.
Vad har jag gjort för att förtjäna allt det här, kan man ju undra då.
P.S jag är seriös D.S



Kommentarer
Postat av: David

Orkar inte kommentera Jenny. Jobbigt.

2011-09-05 @ 21:52:23
Postat av: Jenny

David: Och ändå gjorde du det! AW.

2011-09-05 @ 22:04:02
URL: http://jennipop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0