i don't have words to say how much i think i owe you

Ikväll lyssnar jag på tell me this night is over och gråter ut all min sorg. och tänker tillbaks på den 8e december när chockbeskedet kom, och att det nu bara är fem jävla förbannade dagar kvar.
jag vet att jag kommer dö med the ark, och det lugnar mig lite. för ett liv utan dem kan jag inte leva, jag vet inte hur man gör. minns inte tiden innan jag hittade dem, men antar att den var förjävlig och den tiden vill jag inte ha tillbaka.
tack för de bästa åren i mitt liv, älskade du.

Kommentarer
Postat av: Nadjson

vi klarar det, vi måste det. du är en superstar.

2011-09-12 @ 09:59:35
Postat av: Madde Banan / Vendelay

Jennipopsen, på fredag dör livet som vi vet, men det kanske är början på något nytt också.

<3

2011-09-12 @ 10:34:36
Postat av: Ellie

Du får inte dö, kära du.

2011-09-12 @ 12:29:05
URL: http://lilljesus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0