can't get no satisfaction

Torsdag:
Anlände till Lund
Träffade finaste Ellie, Patricia & Rebecka
Gick till Mejeriet
Åkte till Helsingborg
Letade upp tjejen (som jag trodde var en man?) och fick mina biljetter
Åkte tillbaks till Lund
Gick till Mejeriet
Åkte till Simon och lämnade saker
Åkte till mejeriet
Köade
Skrattade
Köade
Kom in
Stod vid scenen i ett par timmar
Njöt av en fantastiskt underbar konsert
Åkte till Helsingborg med Chloe
Torsdag natt (egentligen tidig fredag)
Umgicks med fint folk
Gick till knutpunkten
Laddade telefon
Träffade en ny bästis
Försökte hitta billig taxi till mcdonalds
Hittade ingen billig taxi till mcdonalds
Tänkte äta på "Drugstore"
Ångrade oss
Tog nattbuss till mcdonalds
Åt
Halvsov
Gick tillbaks till tivoli
Fredag (astidig morgon, typ 4-5)
Somnade
Vaknade efter mindre än en timme
Frös
Kissnödig
Gick ensam till Knutpunkten
Letade efter toalett
Hittade ingen öppen
Fick en ny full, nerdrogad vän
Satt ner en stund
Träffade en vänlig taxichaufför som visade mig en toalett
Gick tillbaks till tivoli
Fick sovsäck av finaste Chloe
Somnade varm och glad
Fredag (förmiddag, klockan 11)
Vaknade av att solen sken rakt på mig
Somnade om
Vaknade av att en reporter eller något liknande stod och filmade mig (?) 
Väckte Pat
Åt frulle på donken
Hängde med Linda, Linnéa
Raggade på några stalkers i en bil
Kastade vindruvor på några stalkers i en bil
Skrev roliga lappar till några stalkers i en bil
Gick till konserthuset
Hittade en styck gigantisk heliumballong
Skrattade
Gick och satte på några stenkaniner
Skrattade
Återvände till den gigantiska heliumballongen
Snodde den gigantiska heliumballongen
Lekte
Lite för mycket
Den gigantiska heliumballongen gick sönder innan vi ens hann blåsa in luften
Fan
Gick sedan till donken för att fixa iordning oss
Återvände till tivoli
Bråkade med folk
Blev asarg på folk
Hatade folk
Gick till Harry's med Chloe, Pat, Moa och Sandra
Återvände till tivoli
Ställde oss i kön
Blev irriterad IGEN
Kom in till scenen
Fick psykbryt samt panikångest
Trodde jag skulle dö
Dog inte
Blev lite trött på The Ark för att de var så sena
Blev lycklig när jag hörde åskan
Höll dock på att svimma redan första låten pga värmen och trycket och all panik
Överlevde
Grät
Grät 
Grät
Gick bak ett steg
Grät
Grät
Grät
Blev tröstad av fina Sandra
Grät
Fick låååång ögonkontakt med Ola i calleth när jag grät så mycket att jag inte kunde stå (helt seriöst, låååång på riktigt! Finaste Ola.)
Grät av lycka och saknaden som jag visste skulle komma
Konserten slut
Alla var slut
Panikångesten kom på besök igen
Bestämde mig för att göra det bästa av situationen
Sminkade om mig
Gick bak och träffade Arkmedlemmar
Fick världens varmaste kram av underbaraste Martin, inga ord sades. Vi bara kramades och det var det finaste någonsin.
Sylle gav en finfin kram med
Linn såg till att Jens tog hand om mig
Fick bästa Jenskramen någonsin
Fick ett slag på armen av Jens tamburin för att jag skulle rycka upp mig
Ryckte upp mig
Gick och tog några shotar med Patricia
Redo för en styck gaaaaaaalen efterfest med The Ark
Oh
Herre
Gud
Vilken efterfest!
Här kan bara bilder visa hur galet det var!
Så att eh, lägger upp några bilder dåå

Ja, det var fullt ös. Kan man lugnt säga!
Avslutade efterfesten med en supermysig ringdans, det var en sån magisk stämning. Kommer aldrig glömma den natten.
Slänger upp lite andra bilder med:

Kommentarer
Postat av: Chloe

Men SÖT JENNY<3

Och jag erkänner faktiskt att jag är kär i din bästis ;$$$$ ;o



OCH, du är bäst. (har redan sagt det 46284 ggr, menmen<3) saknar dig.

2011-09-12 @ 20:18:44
URL: http://chloesalo.blogg.se/
Postat av: sandra

Åh fina fina Jenny <3

Verkar som om efterfesten var aweeesome och att du hade det as bra. Det är du värd.

2011-09-12 @ 21:52:52
URL: http://hysteriia.blogg.se/
Postat av: Moa

Åh, fin sammanfattning <3

Önskar verkligen jag kunde varit med på efterfesten, ibland suger det så att inte vara 18. Fick ju en fin Jenskram iaf. och KONSERTEN, som var bästbästbäst <3



KRAAM!

2011-09-12 @ 22:30:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0