Måndag



Drömde jättemycket om denna unge mannen inatt. Konstig dröm så orkar inte berätta om den. Men nu saknar jag Nicklas om möjligt ännu mer än innan. Finaste <3 saknar att hänga backstage med Kite tillsammans med Amandus & Malle. Fina minnen, fina minnen. 
Får hoppas att MC fixar ihop en liten turné snart, känner att det skulle sitta rätt gött nu!
Livet är förövrigt rätt bra. Bor i stort sett tillsammans med världens finaste människa, har en supergosig sötkisse, har jobb, har fantastiska vänner runt mig nästan hela tiden. Varför klaga liksom.
jag vet inte vem jag är men jag vet att jag är din <3

Kommentarer
Postat av: malin

att hänga backstage med dig, amandus och kite en hel natt var inte helt fel!

2011-12-13 @ 18:25:00
URL: http://stjarnfallet.devote.se
Postat av: sandra

Mhm. En turné med melodiklubben hade inte varit fel!

Saknar dig sötejennyyy. <3

2011-12-15 @ 17:04:05
URL: http://hysteriia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0