himmelen är gjord av sten

Oj, här var det dåligt uppdaterat!
Slänger in ett snabbt inlägg om vad som hänt på senare dar!
Torsdag
Hängt med universitetare när de hade nollning
Blivit för full när jag hängde med universitetare när de hade nollning
Hittade en damm när jag blev för full när jag hängde med universitetare när de hade nollning
Blev sugen på att ta mig ett dopp i den ovannämnda dammen
Gjorde det
Blev uppdragen
Slängde mig i igen
Insåg någon timme senare att: daaaaaaaaaamn, mobilen ligger i fickan
Orkade inte bry mig att mobilen nu var sönder
Däckade på en gräsmatta
Ett tag senare spydde jag i Amandas dusch
Somnade
Fredag
Vaknade
Fick ångest över att min mobil var heeeeeeelpaj
Skrattade åt Amanda när hon spydde
Spydde
Drack vatten
Spydde
Osv
Osv
Osv
Somnade
Var bakis men peppade inför Ark
Åkte till Malmöööee
Kollade på Maskinen från pariserhjulet
Köade till The Ark
Hånade en horbrud
Tog fulbilder med Amandas kamera
Stötte på en bög
Kollade på The Ark
Halvsvimmade av lycka/förvåning när snyggaste Noah Wallace kom upp på scen i Calleth
Köpte ny Arkväska
Träffade älskade Moto boy
Pratade jättelänge med älskade Moto Boy
Blev om möjligt ännu mer kär i älskade Moto Boy
Gick för att träffa Bellman
Träffade Bellman
Träffade finaste Dan
Blev jätteglad
Gick hem till Midas
Efterfestade hos Midas
Somnade
Lördag
Vaknade
Duschade
Åt på BK med Amandus
Kollade i affärer
Shoppade maskeradkläder på Butterricks
Åkte till Älmhult
Träffade människor
Åt Langos
Klädde ut mig till hora
Blev hämtad av Jimmö
Kom hem till Martina
Festade
Dansade
Vann pris för bästa utklädnad tillsammans med Martina
Festade
Dansade
Festade 
Dansade
Somnade
Söndag
Vaknade
Åt bakismat med Amandus
Åkte hem
Somnade

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0