Onsdag

Sitter och smådeppar för jag inte ska se på Moto boy idag. Det är väldigt sorgligt faktiskt, med tanke på att jag sett fram emot det så grymt länge. Därför har jag städat sen jag kom hem från praktiken, då tänker jag inte på att jag ska deppa. Men nu har jag städat klart & ingen verkar vilja umgås eller vara social med mig så jag känner mig ensam, ledsen och i stort behov av en kram eller möjligtvis något annat som piggar upp!
Vill ha helg och fint väder NU.
Haha på tal om fint väder, vem mer än jag vaknade upp, kollade ut genom fönstret och höll på att dö när man såg att gräsmattan var vit?! Haha fyfan, det var deprimerande om något! Men snön försvann som tur var under dagen, annars hade jag gått ut med en hårfön, eller vad som helst som nu kan smälta bort skiten. Bra att jag slapp det, väldigt bra!
Men glad blir jag av att se mitt favoritband i tidningen:
& på måndag kommer deras nya skiva finnas i min fina skivsamling!


Åh, på tal om skivor och sånt så köpte jag "Lost in the call" i fredags, Moto boys' nyaste skiva ni vet. Jag beställde den för några veckor sen men har helt glömt att hämta den i skivaffären så de ringde och frågade om jag fortfarande ville ha den haha, såklart ville jag det så jag kilade och hämtade den efter två dagar typ. Den är bra men den förra är bättre, helt klart!
Får väl sitta & lyssna på den om och om igen och låtsas att jag är på hans konsert...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0