Torsdag

Idag skulle jag gå in på skivlagret i Älmhult och frågade dem om de får in The Arks nya skiva på måndag, kommer ut med en skiva. Som inte var planerad att köpas. Åh jag skulle bara gå en sväng i affären och titta lite... jag hatar mina dumma impulsköp! Fast nu när jag sitter och lyssnar på den så ångrar jag mig inte det minsta, köpte The Killers skiva Sawdust. Många många bra låtar på den och det var därför jag inte kunde låta bli att köpa den. Förresten kostade den bara 89:- (som ni ser på bilden) så var inte alls dyrt! MEN ÄNDÅ!
& så har fina Ola Salo blivit pappa till en liten flicka vid namn Judith! Det gör mig alldeles varm och glad inombords. Tror att han kommer bli en toppenpappa!
Åh! Olas autograf på min arm, jag saknar den dagen jag träffade honom. Jättemycket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0