Emmy E Carlsson

Detta ska bli ett blogginlägg om ingen mindre än min Emmy! (På hennes begäran, såklart!)
Det första intrycket jag fick av Emmy var "bitterfitta" haha, glömmer aldrig första dagen på gymnasiet. Ringde Amanda direkt när jag slutat och sa att jag har hamnat i samma klass som två bitterfittor (Emmy och Johanna) Vilket senare visade sig vara jävligt sant. Men även de roligaste/mest underbara bitterfittor jag vet.
Haha ska sluta använda det ordet nu, asfult ju.
Emmy är en riktig goding. Hon var så gaaaaaalet snygg på balen, helt klart bland de snyggaste på hela skolan. KOLLA:
That's my giiiiiiiirl!

Mh.
Emmy är fin, ja det är hon!
Träffade henne idag och vi hade deeptalk om jobbiga stunder i livet, mådde mycket bättre efter det. Tack för det sweetheart.
Hatar dig ibland, dock. När jag är irriterad och du kommer och är cpjobbig och skrattar på Emmysättet. Fast när jag är glad så är det det bästa skrattet jag vet! Fast du låter som en man ibland. Men vem gör inte det liksom.
Fan Emmy, känn dig hedrad. Du fick ett eget blogginlägg. Grattis!
LOVE U!



Kommentarer
Postat av: em

HAHA!

åh jennman, du är för go du! Du vet att jag älskar att störa dig när du är bitter och jag vet att mitt skratt är sjukt(johanna sa de senast idag)Är glad att du gillar mig i alla fall, trotts att jag skrattar som en man. Men vem är du som snackar som skratt, mästergrisen ;) du är så söt!

Emmysättet ;) har inte tänkt på de! Men gissa om jag skrattade när jag läste detta!

Forever yours emmy "bitterfittan/tuffingen/hon som röker" Carlsson

2011-09-06 @ 23:12:23
URL: http://emmyelofsson.blogg.se/
Postat av: em

Glömde förresten att säga att du tog min sak nu!

Ah de gjorde du!



"Emmy är fin, ja det är hon!" härmapa!

2011-09-06 @ 23:14:45
URL: http://emmyelofsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0