Tina Johansson

En styck svartsjuk Tina skrev till mig på facebook och hotade med att slå mig om jag inte skrev om henne på min blogg, hjälp!
Man leker inte med Tina. Hon har en massa turkar i sitt hår och hon har en gigantisk rumpa! Så bli ovän med Tina får man verkligen inte bli!
Hehehe, alltid kul att prata om Tinas rumpa. Menar liksom inget illa, den är fin! Fast stor. ;)
Tina var den första jag fastnade för i gymnasiet, vi brukade hänga i Lönsboda på helgerna. Gå runt och skriksjunga låtar och vara allmänt töntiga i tron om att vi var coola. Haha!
När vi åkte på lära känna-resa i 1an så var vi busiga och smög ut mitt i natten och var med killarna i 3an. Tuffingar!
Sen var jag feg och smet tillbaks in och somnade medan Tina var ute och förstörde bilar och sånt. Veckan efter blev vi inkallade till rektorn, hahaha. Bra start på gymnasiet!
Såhär asfula var vi i 1an. Denna togs faktiskt på resan vi var på.
Tina är en snygg jävel, alla vill ha henne. Därför orkar man inte hänga med henne längre, man får liksom ingen uppmärksamhet när man är med henne. Bitch!
Fast älskar henne ändå, för hon är fantastisk på sitt egna lilla vis och jag saknar att få träffa henne varje dag. <3
Puss & tack för att du finns underbaring. Och varsågod för blogginlägget!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0