absolutely no decorum

Tidigt, tidigt i lördags morse, ca 4-5tiden på Knutpunkten så lät det sähär mellan mig och Patricia:
- Jenny, var ska du?
- Till stationen...?
- Jenny, vi ÄR på stationen nu! Sluta, du skrämmer mig.
- Nej? Jag vet var vi är.
- Var är vi då?
- ... Kolmården.- Jenny, var ska du?
- Till stationen...?
- Jenny, vi ÄR på stationen nu! Sluta, du skrämmer mig.
- Nej. Jag vet var vi är.
- Var är vi då?
- ... Kolmården.
Hahaha.
Jag var helt borta. Trött som ett as. Var på väg ut genom dörrarna och allt. För att jag skulle gå till "stationen" haha?

Kommentarer
Postat av: PAT

Hahahahahahahahhahahahahahhaha, det bästa jag varit med om!!

2011-09-13 @ 23:17:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0