mhmh

I lördags vaknade jag upp väldigt deppig. Blev en del tjabb med min farmor den förmiddagen ang hennes förbannade hund som högg mig häromdagen ni vet. Det gjorde inte dagen bättre direkt. Så Sussi frågade om jag ville åka till Växjö och kolla på skor och det ville jag, såklart.
Kom hem med två par och med ett myyyycket glatt humör. Tänk vad lite skor kan göra. <3
(Så när jag är sur vet ni precis vad ni ska göra, aha?)
Vid tre tog jag bussen till Matilda och vi fixade oss inför festen hos henne. Sen kom Fredde och hämtade oss, så åkte vi hem till han och var där en jätteliten stund innan Adam kom och hämtade oss för att åka till Oscar.
Och det var trevligt som fan, kände iofs bara Adam och Matilda men det var trevligt. Efter lite tequila och cider var man på G och mitt i natten när det var jättemörkt spelade vi kubb, killarna mot tjejerna. Tyvärr har jag inget minne av vem som vann. Jaja, det var trevligt i alla fall. Sjukt bra Valborg. Framåt två-tre på natten åkte vi till Fredrik igen och där sov vi över. När jag vaknade dagen efter låg inte Matilda där hon låg när jag somnade så fick lite smått panik, men fick sedan veta att hon gått hem mitt i natten. Så vid tio-tiden mötte jag henne och så följde jag med henne hem och duschade där, sen stack vi in till byn igen och åt pizza med Adam & co. Även Louise dök upp sen <3
Åkte hem med Adam vid tre och på kvällen var jag med Amanda!
Så att eh, det var vad jag hade att säga.
PUSSSSSSSSS
Förresten: Idag om en måndag ska jag se The Ark igen, ih. Längtar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0