Måndag

Då ska vi se.
Denna skoldagen var om möjligt värre än alla andra, längtar som fan till studenten nu.
Alla redovisade sina projektarbeten och gav mig spydiga kommentarer om hur kass jag är som inte är färdig, gött. Efter skolan (slutade redan vid halv 11 för vi är så få i klassen så det tog inte så lång tid med redovisningarna), så stack jag till Deres med Simon och Johannes, drack ett antal koppar kaffe och chillade i solen. Åkte sen hem med Adam och nu ikväll har jag kollat på skräckis med Amandis. Alltid lika spännande.
Ska nu lyssna på Lady Gaga och försöka plugga svenska.

Kommentarer
Postat av: Ellie

Spydiga kommentaren kan brinna i helvetet, för evigt.

2011-05-25 @ 15:42:54
URL: http://lilljesus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0