Måndag

Jag hatar lärare.
Haha nejmen förlåt, sjukt dryg är jag.
Tänkte faktiskt berätta:
1) VARFÖR jag hatar lärare.
2) Vad jag har gjort idag.
1. Lärare nr 1 gav mig IG i idrott PGA jag inte hållit jämn puls på typ en lektion?! Asirriterande. Och arg som jag var så satt jag och skrek på honom och sa hur dålig lärare han var.
Han påstod även att det inte finns något som heter "ig-varning", han anser att det är HELT OKEJ att säga till eleven (eleven: mig) att hon har IG samma dag som betygen sätts. Man bara: Jaha. Tack då. Hoppas du dör snart.
Lärare nr 2 sänkte mitt VG i svenska till G. Sånt är alltid kul. Gillar att man blivit förvarnad och så. OCH att hon säger att jag antagligen inte kommer fixa att göra omprov lite snabbt så att jag får behålla VGt. Gillar positiva lärare!
2. Åkt till skolan Ätit tårta som fina Clara bakat. Druckit kaffe, bråkat med lärare nr 1. Gjorde två prov. Ätit. Druckit Kaffe. Ätit tårta, igen. Gjort 3e provet. Betygssnack med lärare nr 2. Svurit. Skrikit. Gråtit. Blivit tröstad. Druckit kaffe. Åkt hem. Bråkat. Gråtit. Varit ute och gått med Amanda. Skrattat. Plockat blommor. Ätit. Fått nya kläder. Lyssnat på Håkan. Haft ångest. Och nu sitter man här.
Med andra ord har man (läs: jag) haft en väldigt upp&ner-dag. Och fan vad kaffe det har gått åt.
Som vanligt.
Saknar älsklings-Jens.

Kommentarer
Postat av: Ellie

Vad fan är det där för lärare? Låter snarare som mobbare.

2011-06-01 @ 17:01:50
URL: http://lilljesus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0