Fredag & lördag

Jaha tänker ni, den där Jenny är helt efterbliven som sitter och uppdaterar sin blogg klockan kvart över sex på en lördagsmorgon.
Jag tänker detsamma, gott folk.
Men nu är det som såhär att jag vaknade vid halv sex, pigg som bara den och kunde inteeeeeeeee somna om. Antagligen har jag fått min nattliga dos av min skönhetssömn för somnade innan klockan var tio igår.
Gårdagen var braaaaa. Var i skolan hela dagen och var duktig, kollade på en skolkonsert. Musikgruppen spelade några låtar som lät helt okej faktiskt och sen kom ETV som var pinsamt dåliga, hade faktiskt högre förväntningar på dem. När de började spela Rebecca Black's "friday" mådde jag och Emmy psykiskt dåligt och vi övervägde att resa oss upp och gå, det lät verkligen förjävligt. Men ah.

Och sen var vi på studiebesök på systembolaget, intressant.
Hon som pratade berättade någon historia om en 18-åring som försökt köpa ut. Så hade han visat leg och hon i kassan hade sagt: "Men du är ju bara 18?" Då hade killen sagt: "Ja, det är ju nära i alla fall!"
Charmigt värre.
Efter det gick vi hem till Emmy och drack en kopp kaffe sen kom Adam och hämtade mig där. Vi åkte till Maxi och handlade inför grillfesten ikväll! Sen åkte vi hem en sväng till han, och vid halv sju körde han hem mig till Amanda och så var jag där till åttatiden, gick sen hem och la mig.
Och nu sitter jag här.
Åker till Växjö vid 9 med Amandis för att shoppa, hänga och köpa jordgubbar av Olof. Grymma som vi är! Ikväll ska vi till Adam och sen får vi se hur vi kommer hem igen. Vi funderar på att cykla. Får se hur det blir med det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0