Sylvester Schlegel

Älskade Sylvester som idag fyller 35 år (grattis bästa trummis!) fick iaf en fin vårdag.

Min dag har sugit rätt hårt. Utan att överdriva!
Började dagen med att inte orka gå till gympalektionen, satt istället och skrev på en fransk meny. Sen drack vi mest kaffe, dukade bort, åt. Hade det slappt. Men ändå drygt, mitt humör har varit på botten. Trött, seg. Sen drog Louise med mig ut i solen och jag piggnade till lite, det var otroligt fint väder. Varmt & så. Sen kom jag in och min lärare bitchade sig som fanoch var sjukt bitter, då blev jag arg igen och åkte hem.
Nu sitter jag här & har inte en aning om vad jag ska göra resten av dagen, ska nog ta och gå en riktigt lång promenad för att sedan gå och lägga mig.
Och som det ser ut nu blir det inga konserter torsdag & fredag för mig. Och jag vet att det inte är synd om mig och så, det är lugnt. Vad trodde jag egentligen? Att detta skulle sluta bra iaf? Nej fyfan. Jag pallar ärligt talat inte mer. The Ark kan lägga ner nu. Skiter i vilket. Kommer ändå aldrig mer kunna se dem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0