I ♥ Kafé de luxe

Jag är sjukt glad ikväll. Känns lite hemskt, med tanke på tragedin i Japan. Men jag är verkligen ... lycklig för tillfället.
Jag var på Kafé de luxe idag, frågade om praktikplats. Och jajajajaaaa jag ska vara där i två veckor igen. Längtar redan! Jag var så sjukt nöjd efter förra omgången jag var där. Sen snackade jag med Gustav och sa att jag var lite besviken över att de skrivit att de skulle sälja biljetter i dörren till spelningarna i Växjö för att sedan skriva att det inte blir så. Så sa han att han förstod att jag verkligen ville gå. Han sa att han nog kunde ordna så att jag fick jobba som funktionär på fredagskonserten, och därför få gå gratis på torsdagskonserten. Så snäll, jag blev gladgladglad. Hoppas verkligen att det blir så nu, annars blir jag galet ledsen och åter på jakt efter biljetter. Men just nu känns det som om livet är lite värt att leva, trots allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0