dagens note to self:

Sitt inte uppe till klockan två och spela bubble shooter. Hur kul det än är.
Åh du onda djävulsspel, leave me alone!!!!
(Idag vaknade jag en timme efter min klocka ringde... har inget som helst minne av att den ens ringde.)
Men jag hann med tidiga bussen och jag kom i tid till första lektionen. Hann även sminka mig, platta håret, packa gympakläder OCH äta lite frukost på vägen. Ni kan kalla mig grymt bra, för det är precis var jag var i morse! (alltså fatta, gjorde det där på 15 minuter typ! jag är världens segaste på morgonen annars.) Men vad bra ändå, då kan jag börja stiga upp en kvart, tio minuter innan jag ska gå till bussen, för jag hinner ju.

Kommentarer
Postat av: Ellie

Svar: Du kan va en tösabit! Och ah, jag har inte gjort någonting. Jävla förkylning </3 Men kom hit och sjung mig frisk!

2011-03-01 @ 18:01:37
URL: http://lilljesus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0