Claralotta på besök

heeeeeej bloggen jennyman häär !
sitter i metoden och kollar på pinsam tjej som gör pinsamma saker. nej de är inte jenny , de är claralotta :) men jag fick faktiskt skriva på jennys blogg så ni behöver inte bli oroliga nu .. hehe.. jaja jenny och jag värmde wienerbröden alldedes för mkt så de gick inte äta, men vi åt några ändå :) snart ska de andra ha köksfranska , som verkar skit tråkigt . om några veckor ska vi ha praktik och då tänkte jag och jenny att vi skulle vara på cafe delux , men jag ha inte frågat ännu men de ha jenny och hon fick vara där så snart ska jag fråga, men hon sa att hon hade förvarnat dom att jag skulle komma , hon försökte få mig att tro att de va posetivt men vet att hon egentligen sa till dom att de kommer komma en efterbliven tjej som vill ha praktik här sammtidigt som mig och att dom skulle säga att jag inte får vara där så slipper hon de, men de vågar hon inte erkänna... jaja nu ska jag lämmna tillbaka jennys blogg, hejjdå jenman du är braa!!!! <3 (ibland)
////Claralottta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0