bob hansson

Bob Hansson var på vår skola idag. (Poet, författare)
Sjukt skön kille (man, gubbe w/e), jag satt ärligt talat och skrekgrät av skratt. Fan vad rolig han var!
Han sa att vi var IKEA-möbler här i Älmhult, och att vi brukade gnida oss mot ikea bokhyllor? Charmigt, javisst!
Han kunde liksom ställa en sån här fråga: Har ni svårt att få upp den? Och alla började asgarva. Och han rörde knappt en min. Och typ: "Vad var det nu jag skulle berätta om. Just det, min snopp. Eller nej."
Samtidigt som han löjlade sig och tramsade, skrek, pratade om snoppar så fick han fram budskap och han visste vad han snackade om. För det mesta, han tappade bort sig några gånger och började prata om stånd och sex istället.
Verkligen en intressant människa, må jag säga.
Typ sånhär var han på föreläsningen idag, fast femton gånger värre:
Som sagt, sjukt skön. Lätt att jag kunde suttit i en timme till och lyssnat på han. Han gjorde min dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0