Midsommar och sånt

Men jaha.
Eh.
Midsommarafton imorgon igen, skoj. Känns inte som om det var så länge sen som det var det.
Fan vad kul det var förra året förresten:
Springa runt på byn, blanda vodka med gammal julmust, supa, dansa runt en midsommarstång på ett tak, bli hemlurad och nersupen av främlingar, fly, ligga i en buske och skratta, hitta roliga människor, kissa bakom banken, klättra i träd, åka på någons pakethållare, hamna i någon främlings hus, äta potatissallad, vara svinfull, gråta lite, skratta lite, få ångest över alla sugmärken på halsen, inte orka bry sig, ligga brevid en söt pojk i en våningssäng som knarrar, irritera människorna som ligger under, kasta gosedjur på dem, skratta, somna.
Vakna dagen efter och bara: Var fan är jag? Och vem fan är han? Och sen bara: Ah just det. EEEEEEEEEEH. 

Förhoppningsvis blir detta året med roligt! Jag ska iväg på någon fest ute i skogen med Adam. Känner knappt en människa där. Får se hur det går.

Bästis fyller hela 17 år på söndag. Och sen åker hon till Borlänge. Och sen kommer hon hem. Och sen åker vi till Göteborg med hennes föräldrar, och där ska vi tälta. Och där ska vi shoppa. Och där ska vi gå på Liseberg. Och sen ska vi åka till Ullared. Ja det ska vi. Håhå vad kul det ska bli. Gillar Göteborg.
Sen blir det Sommarrocken i Svedala.
Där ska jag se älskade MELODY CLUB <3 jävlar vad jag har längtat, har inte sett dem sen i februari ju. 
Och The Ark såklart. Dem har jag med längtat efter. Fast dem har jag ju sett några gånger sen i februari!
Så ska jag och Amanda sova hos min gamle klasskompis och bästis Chris. Eftersom han bor jättenära festivalområdet så är det perfekt.
Vecka 30 är det dags för Emmabodafestivalen, wah! Amanda pratar så mycket om hur underbart det är så jag har sjuka höga förväntningar nu. Ska se Hästpojken och Moto Boy i alla fall. Sen får vi se.
Men idag. Idag ska jag jobba. Kul? Ah fast ne.

Kommentarer
Postat av: Ellie

Påtal om en som fyller hela 17 år, det finns en som fyller hela 18 år under sommarrocken! Vi borde köpa presenten när vi ses i Växjö!



Ha en asbra midsommar <3

2011-06-23 @ 14:43:12
URL: http://lilljesus.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej raring! Jag skulle bli oerhört glad om du ville rösta 5 stjärnor på min klänning. :)



http://nelly.com/se/designyourdress/?obj=MkkzHFQDPo9os8Wi9jFJraDWyEP6bPCnxlb3or73V3gCz3ixao5H#Gallery



Funkar det inte att klicka på länken? Sök då på "Tereze". :)



Om du stör dig på kommentarer likt denna

så ber jag så hemskt mycket om ursäkt. Ha en fin dag!



Mvh Tereze, http://holykirch.se

2011-06-23 @ 14:53:56
Postat av: Bodypalace

=)

2011-06-23 @ 15:17:43
URL: http://bodypalace.blogpot.com
Postat av: Anneli

Anmäl dig till Dagens Blogg!:D

Jag lottar ut 4 nya vinnare imorrn!:)

http://anneliih.blogg.se/2011/june/torsdag-dagens-blogg-3.html#comment

2011-06-23 @ 15:40:16
URL: http://anneliih.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0