Gästbloggning a la amandapop

Tänkte skriva ett jättelångt fint inlägg, men så blev jag sådär jobbigt tom när jag väl skulle börja skriva, hmm.
~
Dåliga sidor hos Jenny:
Hon har förjävliga humörsvägningar så man vet aldrig vart man har henne!
Hon kan vara mycket bra på att slänga ut spydiga komentarer (bitch <3)
Hon har inget sinne för alkohol! Säger man att hon ska köra hårt, då kör hon hårt tills hon spyr, hihi
Bra sidor hos Jenny:
Hon bryr sig om alla sina vänner (mest mig, mööp)
Vi har någon slags telepatisk koppling mellan våra hjärnor som jag gillar, mycket!
Hon är den bästaste som finns i hela världen.
Puss babe, jag älskar dig! / Amandis

Kommentarer
Postat av: Ellie

Hahaha alkoholbiten <3 tänker på nyårsafton (;

2011-06-23 @ 14:46:02
URL: http://lilljesus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0