14/7

Tänkte berätta om dagarna i Skåne nu då.
Håll i hatten!
Torsdag.
Jag & Amanda tog bussen från Lindås vid 15-tiden någongång. Tog tåget till Malmö, buss från Malmö till Svedala.
Väl framme i Svedala så mötte Jessica oss och vi gick med henne hem. Packade upp lite, bäddade. Pratade.
Jessica är min kompis Christoffers mamma, även min gamla förskolelärare.
Gick sen rundtur i Svedala, hälsade på Sandra i hennes lägenhet. Hämtade ut våra armband till Sommarrocken. Sen hem och äta.
Senare på kvällen gick jag och Amanda in en runda på festivalen och kollade läget. Blev väl lite besvikna. Massa fulla, pinsamma 40åringar. Lerigt överallt. Vi var nyktra och brydde oss därör väldigt mycket om att vi smutsade ner skorna. Så vi gick tillbaka till Sörmells hus och pratade med Chrisse som hade kommit hem ifrån jobbet. Satt och kollade på gamla klasskort, skrattade. 
Somnade hyfsat tidigt. Skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0