Nyår

I fredags åkte jag och Amanda in till Växjö och mötte upp Ellie vid tåget. ♥
Sen gick vi på stan en stund, träffade på en snygg polis som vi stod och snackade med en stund, trevligt. Sen satt vi och fikade en bra stund, ganska trötta och överdrivet skrattiga. Ganska roligt, ja.
Sen när vi satt oss i bussen på väg hem kom en kille och frågade om vi kunde gömma honom för en knarkare följde efter honom och ville ligga. Haha, såklart fick han gömma sig vid oss. Sen frågade han om någon kunde låtsas att vara hans flickvän, jag blev den lyckliga. Som tur väl var blev knarkaren utslängd från bussen så han behövde inte ha mig till flickvän och han kunde slappna av lite, stackaren.

Kvällen hos Amanda var rolig. Det var trevligt folk och så. Vi var hemma hos mig en stund, Amanda läste min dagbok. Det var roligt, tyckte Amanda och Ellie i alla fall. Och Ellie tyckte synd om mig, antagligen för att dagboken var min enda vän när jag var liten. Haha! Sen åt vi knäck hos farmor, pratade även om bögar med henne. Alltid lika intressant.

Det var så satans kallt ute vid tolvslaget, och det blåste jättemycket. Men vi var i alla fall ute, i typ två minuter. Högst.
Sen in och somna. Vakna och sjunga fina sånger för Amanda. Äta frukost (-yeah rock'n'roll-) Följa ellie till bussen. Hem till Amandus igen och ha teprovning, drack tusen koppar med te. Färga mitt hår, äta, kolla på Eva & Adam. Hem. Sova.

Alltid trevligt med ett nytt år, eller vad säger ni? Får se hur gott det blir.


Kommentarer
Postat av: Ellie

Yeah, rock 'n' roll var det! Tusen tack, det var jättemysigt och kul! <3

2011-01-02 @ 20:01:32
URL: http://lilljesus.blogg.se/
Postat av: Ellie

Jag saknar dig. Mm. Känns inte alls bra att inte kunna prata med dig. Det ska du veta. FAN TA DIG. Jag älskar dig.

2011-01-06 @ 22:03:15
URL: http://lilljesus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0