lördag kväll/natt

Håhå. Gårdagen blev så mycket bättre än Karl-Oskardagarna. Eller beror helt på hur man ser på det, men det var så sjukt mysigt. 

Ingenting blev som jag och Amanda hade planerat. Vi gick på EN konsert och det var The Raisins. Bra konsert, de nya låtarna var skitbra. Mh!
Sen gick vi hem till någon främling som hade fest och det var roligt. Sen blev jag utkastad, bokstavligen. Inväntar ett fett blåmärke på min käke nu alltså. Låg i en källare och blev ivägburen av en vänlig främling. Hamnade i en annans lägenhet på en madrass i ett kök. Och så slutade det med att jag, Amanda, Jonte och Mattias sov där. Eller sov, vi var fyra stycken som delade på EN madrass. Det gick inte så bra. Eller för mig gick det bra, mer Amanda och Jonte som blev lidande, jag ber om ursäkt.
Galen natt, måste jag säga. Men fan vad värt ändå. Askul!
På morgonen var vi så jävla trötta. Slutade i övertrötthet och vi låg och skrattade åt allting. Mattias tyckte att det var hysteriskt komiskt att jag fått stjärntecknet ormbäraren, eller snoppbäraren som jag envisas med att säga. Och den killens skratt, det skojar man inte om alltså. Jävlar vad han kan skratta. Haha galen!

Somnade till slut en liten stund till ute på soffan så att Amanda och Jonte skulle få en chans att sova lite på madrassen, de hade tydligen legat på golvet i stort sett hela natten. (puss)
Vid elva någongång gick vi runt och letade upp våra saker i alla olika lägenheterna vi befunnit oss i! Sen gick vi och åt, skippade bion. Åkte hem till Amanda, duschade, drack te och kollade på Titanic istället.


Kommentarer
Postat av: ELLÄNOOOOUUUR

Man skojar visst om den killens skratt!

och han är inte alls galen.... :(

Blir depp när du säger sånt.

2011-02-04 @ 21:54:16
URL: http://lilljesus.blogg.se/
Postat av: Ellie

Lebbig bild btw.

2011-02-04 @ 21:54:36
URL: http://lilljesus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0