2: Min första kärlek


Okej. Min första kärlek.
Tror det var en söt kille som gick i klassen under mig. Han var gullig, skickade söta lappar till mig på lektionerna där det stod saker som: "Ja är kär i dej" och "du är söt" och så vidare och så vidare (VARFÖR ÄR DET INGEN SOM GÖR DET NU FÖR TIDEN?!)
Klart man föll liksom. Pladask. Vi blev ihop och det var så himla puttinuttigt. Vi var typ skolans par och hemma brukade vi leka Tarzan och Jane. Romantiskt. (Åter igen, varför gör man inte sånt nu för tiden? Jag menar Tarzan och Jane. Hur coolt är inte det.) Och så kom den första pussen och man visste typ inte var man skulle ta vägen, dels för att det var så pirrigt och dels för att det var så jävla äckligt (minns faktiskt att jag spottade jättemånga gånger efteråt, han såg det inte bör jag väl tillägga!)
Sen var det inte kul längre när man fick en lapp "jag gör slut" man bara: jaha. jaja.
Då blev man osams med killstackarn, han var dum i huvdet och så var han en player och så pussades han dåligt.
Ja det är inte lätt att vara liten.

Fast
min första största kärlek
det var nog the ark ändå.
de e bra grabbar de, när de gör slut så blir det på ett lite glammigare sätt än på en lapp.
jag menar, samlingsskiva och avskedsturnéer.
till skillnad från killen i lågstadiet.


Kommentarer
Postat av: malin

The Ark vet hur man gör det bästa av slutet!

2011-01-28 @ 22:33:22
URL: http://stjarnfallet.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0