min dag och andra saker

Idag fick jag och min klass kolla på särskolan, fan vad lyxigt de har det. Tänkte nästan säga att jag är avis, men det vore nog ganska fel ändå.
Sen fikade jag med Louise, det var trevligt. Hon berättade att jag sprungit fram och hånglat upp henne på älmhultsdagarna i somras. Tänk, det hade jag inget minne av!
Hahaha och så satt jag och Alle och cpade som fan i bussen, höll på att dö av skratt. Citera torkel i knipa (biaaaaaatch), leka mongo och typ ... prata om cpsjuka saker är det roligaste man kan göra med den människan i en buss på väg hem från skolan. 


HAHA, asgammal bild från när vi lekte titanic en gång i tiden
"SLÄPP MIG INTE, VI SJUNKGER!!!!" ... ja herregud.


I helgen blir det massor med mys i Malmö. Det ska bli trevligt. Komma hemifrån och så liksom, träffa världens bästa Ellö.
Ehhkkkkkkkkk, jag dör av sömnhet nu, måste bara spela klart bubbleshooter (LOVE MH) pöss

Kommentarer
Postat av: Ellie

Jag älskar bubble shooter.

2011-02-04 @ 21:47:54
URL: http://lilljesus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0