Human Harbour

Idag släpptes Melody Clubs nya album Human Harbour på spotify. Melody Club – Human Harbour
Kan väl säga som så att jag har suttit hela eftermiddagen och rysit (oj, heter det verkligen så? rysit, ryst..? Lexikon någon?) av Dreamers Wasteland. Kören är jävligt vacker. GRYM! Man blir glad av såhär bra musik.
Jag vet en som ska kila till närmsta skivaffär på onsdag och köpa skivan. Riktigt bra!
Har väntat som in i på detta, även om jag knappt tröttnat på Goodbye To Romance än så är det alltid trevligt med lite nytt, ni vet.
Fan. Detta känns bra, kommer bli ett riktigt bra år med Melody Club, en turné är precis vad som behövs. (För det blir det väl, om jag inte fattat helt fel?)
Hoppas det inte krockar allt för mycket med Arks avskedsturné bara. Då får jag ångest. Dagens i-landsproblem, helt klart.
Melody Club. Only you can heal me. TACK FÖR DETTA UNDERBARA ALBUM! Vi ses i sommar. [love]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0