fredag morgon

Låg en bra stund och tänkte innan jag somnade igår och fan vad rätt allt känns för en gångs skull.
Jag är så glad att jag blev sviken och "lämnad". Jag är så glad att jag var ledsen och helt förstörd så att jag gick på den där festen för tre veckor sen (Tack Amanda för att du övertalade mig!). Det var det bästa som hänt mig (trots ... snefyllan, hihi).
För första gången i mitt liv är jag beredd på att försöka. Vill inte svika någon igen, det är inte värt det.
kdfmgslkdmgskgkdsmgf hatar att vara djup, men så är det.
Ska nu platta ner mitt rufs och kila till skolan!

Kommentarer
Postat av: Ellie

You go girl!

2011-02-18 @ 08:12:05
URL: http://lilljesus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0