för mycket revolution

Idag tog jag bussen till Älmhult (fick även sälle med Emil en bit. Och sen fick jag en fin pratstund med Emilia G. Utomordentligt trevligt, det var nåt år sen sist!) Väl framme i Älmhult så mötte jag upp Johanna och vi gick och tog en fika med Emmy och Anna.
Det var trevligt, det. En söt liten unge kom fram och gav mig en cigarettfimp. Omtänksamt.
Sen gick vi iallafall i lite affärer och önskade att vi hade råd. 
Drömma kan man ju.
En asskön tant framför oss i kön på Konsum var avundsjuk på Johanna som tydligen "skulle få till det" inatt, om ni förstår vad jag menar.
Jag skrattade, fan vad jag skrattade!
Men i vilket fall som helst så hade jag en otroligt fin dag med bästa Johanna, som jag träffar allt för sällan. Vi har ju trots allt gått i samma klass i 3 år.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0