Love

Gårkvällen gick sådär rakt åt helvete egentligen. Fast när man stod där och hade sitt psykbryt kom finaste Dan från Hammered Satin och kramade mig hårt och länge för att sedan torka bort tårarna från kinderna på mig. (HUR FIN?!) och sedan oroa sig över att det var pga han jag mådde skit pga det som hände i lördags. SÖT. Klart det inte var, han är beeest.
Och sen försvinner han och kommer tillbaks med en Hammered Satin-tröja som han ger mig och jag orkar inte att han är så underbaaaar!
Men jajaaaaaaaaaa.
Sitter här och känner mig töntig och ensam. Jävla helvete. Ska ha bästistid med Amanda snart. Lätta mitt hjärta, gråta lite, svära lite, skratta lite.
Puss & hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0