Ledighet

Är klarvaken och klockan är tjugo över åtta och jag är ledig idag?
Okej.
Igår var en fin dag, jag sov till klockan halv elva, elva någonting. Tog på mig en bikini och gick raka vägen ner till Anna och så låg vi och solade på studsmattan. Sen framåt tre-tiden åkte vi med hennes mamma till Diö och åt korv på stranden med Johan och Mats och så låg vi och solade i ett par timmar till. Sjukt härligt! Sen åkte vi tillbaks till Lindås och gick till Annas farmor och kollade på de nya lammungarna, blev kvar där i ett par timmar och pratade om livet, med hennes farmor förstås- inte med lammen. 
Sen åt vi hos Anna och vid halv elva på kvällen gick jag hem.
Idag blir det stranden i Virestad. Lite mer färg är aldrig fel!
Ha en fin dag, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0