Måndag

Då ska vi se.
En helg har precis passerat. Helgen tillbringades i Karlshamn med en styck Matilda, lite läxläsning (LITE)... (JÄTTELITE), och så en jäkla massa mys! Oj, promenader vid havet och bara ligga och ta det jävligt lugnt är fan underskattat. Sen att Matilda lyckades bränna maten varje dag hör inte till historien, inte att hon eldade upp en äggkartong på spisen heller. Eller att hon... nej jag skojar, nu är jag elak. Förlåt Matilda! Det var faktiskt roligt, jag skrattade, kul att se andra bränna saker och veta att det inte var en själv. Jag är lite van vid det nämligen. Huhu.
Avslutade Blekingehelgen i Hässleholm, träffade Rickard, lyssnade på en jobbig (!!) tant i högtalaren, åkte hiss och åkte hem. Missade bussen med typ 6 minuter, åkte hem till Matilda, åt, lekte superstars med hennes småsyskon, typ spela trummor och sånt, pluggade, blev läxförhörd av hennes pappa, duschade, sov, vaknade.
Fick skjuts till skolan av Matildas pappa & så var dagen igång. Det har varit en bra dag, har varit glad & det är bra!
& ja juste, nu är jag mörkhårig igen, det glädjer mig. Känns rätt! Kanske dyker upp en bild, vem vet?
Just nu sitter jag och pratar med Mauulin om Ola-helgen den 29-30 oktober. Hösten kommer nog inte bli riktigt så dyster som jag väntat mig. Känns ...  bra!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0