Natt

Lång och tråkig fredag. Har inte gjort ett skit i skolan, åkte med Susanne hem vid ett för sista timmen orkade jag inte med helt enkelt. När jag kom hem la jag mig och sov tills halv sex ungefär och sen dess har jag sträckläst två böcker. De var bra. Ska leta upp en till nu tror jag, det var länge sen jag hade tid och lust att läsa så mycket. Det är ganska skönt att komma från verkligheten lite.
Sitter och lyssnar igenom en massa låtar som jag lyssnade på när jag gick i åttan, nian. Det är ganska tragiskt. Kan fan inte ha mått bra alltså. 

Oskar är vacker. Ska antagligen se han i november. Fint!

Kommentarer
Postat av: malin

HAHAHAH vårat samtal om den där bilden!



Fast nu när man tittar på bilden stort så ser han bara ledsen ut ... :(

2010-10-09 @ 16:27:34
URL: http://stjarnfallet.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0