Torsdag

Jobbig morgon, dagen blev bara värre och värre. Har mest fått höra hur dåligt jag behandlar folk, vilken svikare jag är och att jag inte ställer upp osv osv sånt som värmer att höra ni vet. Så har varit på hyfsat dåligt humör hela eftermiddagen tills jag började prata med Ellie. Hon är bra, vår humor är verkligen speciell ♥ så nu är jag på bättre humör igen, tack fina söta för att du finns.
Johanna har också varit fin idag för hon har varit så gullig och kramats och pillat mig i håret och gett mig en massa goda råd och tröstat mig och allt!
NU. Ska jag nog läsa svenska-läxan. Kul!
Om 22 dagar är det dags igen ♥
Pop-Ellie & Skägg-Ola!

Kommentarer
Postat av: emmy

mig sviker du aldrig! Du är så jävla bra jenny de vet du om! och du ska inte lyssna på folk som trycker ner dig! Förlåt om jag har varit lite frånvarande denna veckan och inte frågat hur det är med dig, men jag har ju lite att tänka på som du vet!

Älskar dig stumpan! <3

2010-10-07 @ 17:09:16
URL: http://emmyelofsson.blogg.se/
Postat av: malin

skägg-ola utan skägg!

2010-10-07 @ 22:43:06
URL: http://stjarnfallet.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0