Måndag kväll

Varit i Växjö och fixat pass till utlandsresan. Det gick bra! Klart som fan man såg ut som jag vet inte vad på kortet, men det hör till. Eller hur? Nu ska jag nog mysa ner mig i sängen med en bra bok och lite värmeljus. Förbereda mig lite på en ny vecka, den börjar ju imorgon efter som jag är ledig varje måndag (har säkert skrivit det innan, men det är värt att upprepas!)
Ikväll lyssnar jag på The Sounds och tänker på den jättemysiga juli-kvällen i Helsingborg med Amanda, Ellie & Pat när vi kollade på Amanda Jenssen, The Sounds & The Ark! 
Maja är riktigt jävla läcker om ni frågar mig!
Ha en trevlig kväll för det ska jag ha!
puss!



Kommentarer
Postat av: Ellie

Erkänn. Du tänker på Simon.

2010-11-22 @ 21:44:01
URL: http://lilljesus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0