..........

Godmorgon! 
Jag vaknade med en klump i magen idag. Imorgon, IMORGON vid den här tiden befinner jag mig på min praktikplats. Där jag ska vara i fem veckor. Åh herregud ...
Tänk om jag inte trivs, tänk om personalen inte tycker om mig, tänk om jag bara gör en massa fel (inget ovanligt alls från min sida alltså..) Känner hur paniken långsamt börjar ta över min kropp.
Fast jag älskar själva stället, har varit inne ett par gånger, det är riktigt mysigt! Jaja, håll tummarna för mig imorgon så är ni jättesöta.
Puss!

Kommentarer
Postat av: sanne

jag ska till min praktikplats kl 1 idag! Är bajs nervös :P men kommer säkert gå bra för oss båda ;)

2010-11-15 @ 11:14:48
Postat av: Ellie

Jag håller inte tummarna, jag håller i hela handen! Det kommer gå bra, söt! :)

2010-11-15 @ 12:23:18
URL: http://lilljesus.blogg.se/
Postat av: Anonym

håller alla tummar och alla tår! :)

2010-11-15 @ 16:05:29
URL: http://arkflikka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0