Siesta 2010

Siesta var jättekul, verkligen! Orkar inte berätta om allting men träffade iaf grymt trevliga människor och hade inte tråkigt en sekund.

Såhär rena var Amandas skor när vi åkte hem:
Mina var inte heller så fina:
Ramlade några gånger under The Hives konsert och det var fullt med lera, så det förklarar väl saken antar jag.
Stefan Sundström <3
Timo Räisänen är så söt! Han signerade mitt bröst, en skiva och min arm. Mums! Dessutom skrek han som ett barn och fick världens sötaste cpryck när han såg att det stod The Ark på min mobil.
The Jangletones tror jag. Mycket läcker sångare!
snygg outfit man körde på! eh ..
Ye, glömde att ta bilder och så, så det blir inte mer. Men jaja, vi hade skoj som fan. Kundvagnsrace och allt haha. Idag är jag bara trött, seg och deprimerad, men det får man vara på måndagar. På onsdag är det bal så ska se på Jon och Linnéa, på fredag tar Jon studenten så då blir det festfest här i Lindås! Nu ska jag skypa en stund med mina älsklingar och sen är det läggdags tror jag, puss puss puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0