Måndag

Idag har jag jobbat och det har varit grymt mycket folk och jag har haft mycket att göra och jag älskar det! Ye, det lät ironiskt? Men jag menar det. För timmarna går dubbelt så fort när man har något att göra hela tiden och jag gillar att laga mat till trevliga människor. De otrevliga får äcklig mat. Haha nejdå.
Efter jobbet hämtade Susanne mig och vi åkte direkt till Eneryda för att det varit inbrott där jag och Amanda stod och sålde godis igår på fotbollsmatchen. Så snackade med polisen och de kollade fingeravtryck på sakerna och jag fick säga vad som saknades och så städade vi i ordning. Det var nog småbarn som varit där för det var endast godis och läsk som var borta. De hade inte hittat kassaskrinet ens!
Nu ska jag lägga mig i sängen med ipoden och ha högsta volym igång. Måste fly från verkligheten och mina jobbiga tankar en stund. Sen ska jag somna och imorgon ska jag upp vid halv sex och bläbläblä. Dessa fem dagarna har gått överdrivet fort!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0