The Ark ..

.. var ju med på "Allsång på skansen" igår, de var fantastiska. Otrolig känsla att äntligen få se dem på scen igen, det kändes jättebra. Nu är The Ark äntligen tillbaks.
Världens finaste människa. Helt klart!
Blev djupt besviken när Carola kom ut på scen och förstörde (JA FÖRSTÖRDE) Calleth you cometh I, min favoritlåt. Jag tyckte inte om henne. Även om det var fint så skulle inte INTE sjungit med i den. Nej nej nej!
16 dagar tills jag ser Ark på scen i Helsingborg, 1 6 d a g a r. Otroligt, jag längtar! Den 16e är det Patricias födelsedag och dagen efter är det Tivolirock: THE ARK, Hästpojken, Timo Räisänen, Johnossi, Maskinen. Mmmm!

Kommentarer
Postat av: EMELIE♥

sv; ja verkligen!!

2010-06-30 @ 21:46:44
URL: http://thisemelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0