Söndag

Igår jobbade jag från 12-20, det var typ inget folk alls och jag var uttråkad och rastlös. Städade hela dagen och sen när jag äntligen kom hem var jag helt slut så somnade ganska så tidigt. Idag har det regnat i stort sett hela dagen så har suttit inomhus och varit social i Jims gruppkonversationer, men sen lagom till jag och Amanda skulle cykla ner till Eneryda så blev det kanonväder, yeye. Vi stod i kiosken och fick oss en del skratt om man säger så. Amanda stod och sjöng på en abba-låt och jag sa: "tyst Amanda nu kommer det någon!" men hon hörde inte utan fortsatte att sjunga på, högre och ännu mer falskt. Så jag kunde liksom inte göra så mycket mer än att le lite ursäktande till kunden som skulle handla, och när Amanda ser att det står någon där bryter hon ut i asgarv och jag kan inte heller hålla mig utan skrattar som fan och tårarna sprutar. Han säger: "Du behöver inte sluta sjunga för att jag kommer!" Så går han och ja, det var roligt. Typiskt Amanda, mycket typiskt. Sen efteråt cyklade vi en runda och sen hem, imorgon ska vi jobba tillsammans. Får se hur det går. Ikväll ska jag vara vaken länge och imorgon ska jag sova länge, det är faktiskt sommarlov och jag börjar inte jobba förrän klockan fem så! Fan vilket långt och tråkigt inlägg det blev, men skitsamma. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0