<3

Fredag: Jobbade hela dagen, kom hem och sen bestämde jag och Axel oss för att träffas och umgås för båda hade så grymt tråkigt så han var och hämta mig här och så åkte vi hem till han och metade (HAHA galet.) sen kollade vi på någon äcklig hajfilm, sen gick vi ner till bryggan och plaskade med fötterna och det var ganska så obehagligt faktiskt. Somnade vid tre-tiden och dagen efter vaknade vi, åt frukost, fixade oss och så åkte vi in till Växjö och hade det finfint. Det var roligt!
På kvällen kom Amanda hem till mig och vi hade det väldigt roligt vi också, somnade väldigt sent och dagen efter skulle vi jobba, det var SEEEGT! Men efter det cyklade jag och Amanda tusen mil för att ta oss ett kvällsdopp. Såklart börjar det åska och blixtra en massa precis när vi kommit fram, men såklart låter vi inte det hindra oss. Ehehe. Så vi hoppar i snabbt som fasen och flyger bokstavligen upp ur vattnet när en blixt lyser upp himlen, hahaha sen springer vi som idioter efter en kille på bryggan in till stranden. Och hela grejen var väldigt komisk för det började ösregna och alla våra saker och kläder låg på stranden och blev helt dyngsura. Då var klockan ganska sent så det var mörkt och lite kallt, och jag cyklade bara med skjorta typ, och inga skor. Klockan 00:00 var vi hemma och vi hade varit väldigt mörkrädda hela vägen hem haha. Varm dusch och säng väntade oss då, yeye!
Igår vaknade vi sent och så stack vi tillbaks till badplatsen igen, haha fast vi fick fint väder den gången. Så badade vi hela dagen, haha vi hade en uppblåsbar krokodil med oss som flöt iväg lååångt ut som jag fick simma efter, sen träffade vi några killar som vi umgicks med ett tag, de hade kass humor och det var ganska roligt faktiskt. De enda människorna som fattade att vi var förvirrade och INTE helt dumma i huvudet. ;) haha. Sen cyklade vi hem och så stack jag hem till mig och sov. Mmm jahaja.
-
Om två dagar är det The Ark som gäller, ohlala.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0