<3

The Ark-konserterna var awesome, allt var underbart de fem dagarna. Saknar mina babes redan, yeyeye. Förra veckan/helgen var jag i Karlshamn på Östersjöfestivalen med Matilda & co, det var roligt och trevligt och allt såntdär. Fredagskvällen var helt klart roligast. Typ sitta på ett husvagnstak med trevliga boys och sen vara helt crazy hela natten tills klockan halv fem på morgonen, hem och sova och sen träffa världens bästa Amandis. Regnade iofs hela lördagen men ändå! vi hittade ett asnajs parasoll på vägen:
Ja det var awesome!
-
Om nio dagar ser jag The Ark igen, i Växjö! Jag älskar Växjö, jag älskar The Ark. Jag längtar. Sen har jag lyckats bli ledig den dagen så nu är man ganska så glad, woho!
Känns bra, mycket bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0