Onsdag

Idag har jag jobbat. Det var två mysiga tanter där som var jättegulliga, de gjorde min dag typ. Sen kom det en gubbe och när han gick lämnade han en doft av kiss efter sig. Inte trevligt, inte trevligt alls. Så gick han in på toaletten och så sa min chef precis:
-"Jenny, du kan väl städa toaletten?"
-"Ohja, med nöje." sa jag då (inombords grät jag, jättemycket.) Sen såg han gubben som gick ut, så sa han lite tyst:
-"Du kan vänta lite om du vill." Och kan ni tänka er, då var jag nära att flyga runt halsen på honom och ge han en stor blöt puss. Tack gode gud att jag kunde behärska mig.


Just det, så kom det in en liten söt mörkhyad flicka på fem, sex år kanske, grymt söt verkligen. Så köpte hon en coca cola light och sa:  
- "HIHIHIHIHI DE E MIN PAPPA SOM SKA HA DEN HIHIHIHIHIHI."
- "Eh, hihi.. okej där ser man! Hoppas den smakar...?" alltså vafan säger man? Ofta män dricker coca cola light? Det var pinsamt nog det första jag tänkte på när hon sa det. Sen kom jag på att han kanske var diabetiker. Då är det okej.
Det var väl vad jag hade att säga om min dag. Erkänn att mitt liv är så spännande att ni inte vet var ni ska ta vägen? Anade det ja.

Skulle egentligen städat min garderob idag, men jag glömde. Gör det imorgon istället. Då ska vi även fira min farfar som fyller 75. Alltid roligt med kalas, lite vuxenröj ni vet.

Kommentarer
Postat av: rickard

var hon mörkhyad på riktigt?

2010-12-29 @ 23:08:02
Postat av: Chloe<3

Fin blogg!! <3 har du använt photoshop till din header? <3



kolla in min blogg! hejsvej!

2010-12-29 @ 23:08:56
URL: http://chloesalo.blogg.se/
Postat av: emmypemmy!

Åååh Jenny, jag skrattar alltid när jag läser din blogg!

Saknar dig hjärtat!

2010-12-29 @ 23:33:33
URL: http://emmyelofsson.blogg.se/
Postat av: Linnea.

Gillar din blogg. :3

2010-12-30 @ 00:33:32
URL: http://rapotato.blogg.se/
Postat av: Elise

Haha, min f.d. kompis pappa var diabetiker och drack coca cola light. Kom bara o tänka på det.

2010-12-30 @ 22:29:59
URL: http://ienstadvidhavet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0