Äckel

Det var en gång ett äckel, vi kan kalla honom Lim Retard Kuksson. Han var en väldigt uppmärksamhetskåt människa, eller iofs, han var kåt i allt och alla. Skulle till och med sätta på en hund om han fick chansen. Som tur väl är hundar mycket smarta djur som fattade att man ska akta sig när ett sånt as kommer i synhåll. 
Det fanns en annan människa, kan kalla honom för Lohan Fulsson, han var så jävla kåt i Lim att han gjorde allt för att få hans uppskattning och uppmärksamhet. Han hånade sin bästa vän inför Lim till och med. Han gjorde allt för att vara Lims bästa vän, men Lim var så jävla falsk och feg och osäker så det gick sådär. Lohan gjorde verkligen allt för att få äcklets uppmärksamhet, Lim var hans liv liksom. Inget annat spelade någon roll. Lohan var snäll mot mig en gång i tiden och skyddade mig mot Lims jävla skitsnack, men så gick nåt snett så han började också snacka skit om mig, inför Lim. Som han en gång också snackat en massa skit om. Konstig kille? Javisst!
Frågan är då, vem är mest störd i huvudet?
Svaret är enkelt: båda är lika störda och jag önskar er en riktigt jävla plågsam död.



Ni får ursäkta min ilska i denna lilla berättelse. Den är verklighetsbaserad, namnen har bytts ut lite bara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0