Lördag

Ni får ursäkta den dåliga uppdateringen, har bättre för mig än att sitta och blogga nu i juletider ni vet.

I torsdags var jag med min vän Anna hela eftermiddagen. (Bilden är från 2007)

Vi träffas högst tre gånger om året, så det var riktigt roligt och alltid lika mycket att prata om! Började med att vi åt med hennes familj, sen fick vi det stora uppdraget att slå in en tv till hennes storebror Johan, grymma som vi är lyckades vi jäkligt bra med det projektet. Snyggt blev det med! Sen drack vi lite kaffe och tryckte i oss ett par hundra pepparkakor (minst) efter det gick vi upp en runda till mig och satt och pratade igenom allt som hänt sen vi sågs sist. Det var en hel del! Satt även och kollade en massa youtubeklipp på livekonserter som hon varit på och som jag varit på och såna som vi önskar att vi varit på. Som t.ex en konsert i Knebworth (?) när Robbie Williams tar upp en tjej på scenen och kysser henne inför tusentals människor, (hej lyckliga tjej du hånglar med en av världens snyggaste män!!!!!!!!!!!!!)
http://www.youtube.com/watch?v=qxn1MSCi0DI

Igår var det julafton & det var jättemysigt, som vanligt en massa god mat, trevlig stämning, hela familjen hemma, såg iofs bara de tio sista tio minuterna på Kalle Anka och sen somnade jag till "Kan du vissla Johanna?", som vanligt...
Så att eh, då var julaftonen för i år avklarad. Bara nyårsafton kvar sen åker jag utomlands och lämnar er kvar i detta kalla land, för jag är så snäll!
Puss och god jul i efterskott!


Kommentarer
Postat av: Ellie

Varför kan inte Ola ta upp oss på scenen så vi får ta Jens på rumpan?

2010-12-26 @ 19:23:24
URL: http://lilljesus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0