The Ark. Åh, The Ark.

Denna tomhetskänsla.
Denna orklöshet.
Denna ledsamhet.
Denna smärta.
Jag kan inte beskriva.

Jag har så mycket att säga men vet inte hur eller till vem. Ellie sa till mig innan idag att jag borde försöka prata med någon så att det känns bättre. Men med vem? Ingen förstår. Alla tar mig som ett jävla skämt: Hej jag älskar The Ark, nu ska de splittras och jag hatar mitt liv *ha ha ha* typ? Åh. Jag vet inte. Ingen förstår, jag tycker nästan själv att jag är pinsam som sitter och gråter på mitt rum, i bussen, på praktiken. Så fort någon nämnde "The Ark" igår så kände jag hur tårarna började rinna, helvete. Varför varför varför?????????

& till alla idioter som tycker att detta är hysteriskt roligt: Jag ber er personligen att fara åt helvete. Jag ser inget roligt i detta, ingenting alls. Även om ni, era efterblivna as, hatar The Ark och tycker att de är bögiga och äckliga och så vidare och så vidare, SÅ finns det andra som ser upp till dem, avgudar dem, älskar dem. Respektera det, låt oss vara ledsna utan att ni gör narr av oss.
Sen ni andra, som kanske inte är fan av The Ark men ändå visar förståelse, ni är guld värda. Verkligen. För detta är jobbigt, det är det.  


Fy fan. Jag står inte ut med tanken på att mitt favoritband, det bandet som betytt mest i mitt liv, det bandet som förändrat mig, förändrat min syn att se på mig själv och på andra människor; att de ska försvinna. Att de ska läggas ner. Jag kan inte fatta det, jag vill inte fatta det. Samtidigt som jag förstår varför de lägger ner. Jag förstår dem verkligen, och jag älskar dem för att de tänker ge oss en sista sommar tillsammans. En avskedsturné. En turné då jag kommer stå längst fram på varje konsert och gråta livet av mig. Vad säger man? Jag är tom. Kommer detta gå över?














Kommentarer
Postat av: malin

åh jag känner samma som dig.

Har inte orkat göra någonting varken igår eller idag. Kan inte fatta att det är slut efter sommmaren. Att det finns ett slut. Det är så hemskt på nåt sätt. Ändå förstår jag det. Och jag vet att de gör det för våran skull. Men ändå är jag så ledsen. Så tom...

2010-12-09 @ 21:06:11
URL: http://stjarnfallet.devote.se
Postat av: Ellie

Inga ord. Ingenting kvar.

2010-12-09 @ 21:11:12
URL: http://lilljesus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0