Lucia?

Hade varken ork eller lust för lussevakan i natt. Inte heller kände jag något behov av att åka och kolla på luciatåget på skolan idag. Tur var väl det eftersom jag hörde att det var det sämsta luciatåget någonsin, vilket jag verkligen kan tänka mig!
Nej, jag är inget stort fan av Haganässkolan och dess elever som går där.
Istället har jag sovit, ätit hos farmor, gått ut med hästen och lekt lite med hunden. Så är väldigt nöjd med min lediga dag. Tro det eller ej, men jag längtar till att få gå till praktiken imorgon. Trivs verkligen där!
Nu ska jag försöka ta tag i mitt projektarbete, min lärare blir inte glad om jag kommer tillbaks till skolan och säger att jag inte gjort någonting på det på 5 veckor. Är min lärare glad, då är jag glad. *fjäskar lite om hon av någon konstig anledning lyckas komma in på min blogg*

Puss.
Ganska jättehet, om ni frågar mig alltså.

Kommentarer
Postat av: Linn ♥

Hade du frågat mig hade jag med sagt att bilden är het!

2010-12-13 @ 17:52:32
URL: http://arkflikka.blogg.se/
Postat av: PAT

hihih. het bild. vem tog den?

2010-12-13 @ 21:26:19
URL: http://rainbowcat101.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0