Jejejejepson

Åh. Skulle egentligen åkt till Malmö denna afton och imorgon skulle jag träffat Ola.
Men så har man ett arbete att sköta på söndag, så mina planer förstördes sakta men säkert. Så imorrn tar jag och Amanda en buss till Växjö och går på Jepsons vernissage och får antagligen oss en mysig pratstund med den vackra mannen.





På söndag ska jag jobba för att sedan komma hem och bli firad på kvällen. Ledig på måndag och på tisdag har jag sovmorgon, bra början på en fin födelsedag (hoppas jag!) Börjar inte förrän halv elva på förmiddagen, finfint om ni frågar mig. Ska vara i serveringen resten av tiden på min praktik. Spännande, och en del kvällsarbete ser jag fram emot! Faktiskt. Hihihi jag är glad, nu ska jag duscha och mysa med vovven för ska upp ganska så tidigt imorgon.
PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0