Karl-Oskar

I lördags så började jag och Amanda dagen med att stå i kiosken i Eneryda och sälja godis för det var den världsberömda ENERYDADAGEN! (hahaha) åtminsone två, tre pers kände igen oss sen vi vart med i tidningen i fredags (längst fram på arkkonserten ju, hihihi) lite roligt!
När klockan slog tre kilade vi fort som fan därifrån och satte oss på bussen in till Älmhult där vi åt massa mat och köpte Kelly-dricka (även kallad blue keld). Oh mums! Sen åkte vi tåget till Växjö!
  • Vi åkte en jäkla massa karuseller där (alltså jag gjorde av med hundratals kronor på bara karuseller, sinnessjukt), men grymt roligt var det och jag älskar känslan av att sitta i en karusell och lägga huvudet bak och skratta som fan medans allt snurrar och håret bara flyger. Grymt härligt. Fattar inte att min karusellfobi bara är borta nu! Innan kunde jag verkligen inte åka något alls utan att spy, haha. Tummen upp för karuseller, hihih.
  • Sen träffade vi på ingen mindre än Martin Axéns kusin Gustav Hector (spelade som förband till the ark i torsdags!), otroligt social och trevlig människa! Även hans trummis träffa vi på senare på natten/morgonen.
  • Träffade på en trevlig Sandra Sunesson som kissade bakom en lastbil, hahaha
  • Fin dubbeldejt i pariserhjul
  • Giftermål på en brygga vid Växjösjön
  • Även en liten The Shark-konsert hann vi med, utan vår fina alos alo, men vi fick två trogna fans efter oss som hänvisade oss till en scen i linneparken så det var bara att rocka loss! Efter konserten stod våra groupies på kö för att få autografer och idolbilder! Typ så var det .... nästan .... yeye, efter konserten tog vi med våra fans till vår turnébuss och hade efterfest! (turnébuss i det här fallet är lika med en stor gunga och vi satt under mitt täcke...)
  • Letade ragg till Emil, gick sådär! Vi försökte få med oss massa folk så vi kunde ha en grym efterfest i Emils lägenhet, gick sådär det med!
  • Åkte svarttaxi till teleborg, kom fram hela och behövde endast betala 100 kronor.
  • Klockan fem på morgonen började Amanda laga mat (spaghetti och nudlar) som vi åt medans jag halvsov i Emils rymliga soffa, ehehe.
Fin kväll, verkligen. Dagen efter gick jag och Amanda på bio och sen tog vi bussen hem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0